Precis såhär ska en ledig dag vara!

Nu sitter jag på roslagsbanan på väg hem från stan. Vilken fantastiskt härlig dag det blev 🙂

Mötte upp Linnea för en lunch. Gud så jag har saknat henne, nu är hon äntligen hemma och hyfsat nära iaf. Vi satt i några timmar och bara snackade och snackade. Så mysigt! Jag bara måste åka ut till henne på Värmdö och hänga i hennes lägenhet..

Efter vi umgåtts ett tag var det dags för mig att möta syrran. Vi gick runt på stan och jag köpte mig en jacka 😀 är så glad över den. Den är perfekt! Hon köpte till och med en exakt likadan. Vi kan ju inte dela längre då vi inte bor ihop 😦

Strax efter sex var vi hungriga så vi gick till en supermysig sushi-restaurang vid östermalmstorg. Åt en så sjukt god sushi och njöt av den och njöt av varandras sällskap!
Längtar SÅÅÅ mkt tills vi åker till Grekland. Då får vi en hel vecka tillsammans att umgås på 🙂 bästa bästa!

20120508-193758.jpg

Har helt enkelt haft en underbar dag, så värd varendaste krona jag spenderat 😉
(lite ångest självklart men vad gör det om hundra år?!) haha nej SKOJA!

/S

Detta inlägg publicerades i Middag, Mys. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar