En tur in till staden

HEJ tisdag och hej allesammans!
Jag sitter just nu framför tv:n och väntar på att det ska bli dags att gå mot tåget. Idag bär det som tidigare sagt in till stan för en eller faktiskt två dejter. Först ut ska jag möta upp Linnea, ÄNTLIGEN 😀 det blir en promenad på söder och massa skitsnack. Är så nyfiken på att höra hur hon har haft det efter att vi lämnade varandra i Thailand i februari. Två hela månader längre var hon ute och reste så tror nog hon har mycket att berätta 🙂

Vid tre-tiden ska jag möta upp syrran för vår shopping-runda. Jag vill verkligen hitta en jacka, ska HA en jacka 😉 hehe! Hon med för den delen… Ska bli så mysigt, vi brukar ha våra syskon-dagar inne i stan och strosa runt och kika, ta en fika/lunch/middag och bara umgås. Så underbart!

Imorgon är det jobb igen, så kul och skönt. Perfekta tider också, tror det var 9-17 typ så det är perfekt.

20120508-105828.jpg

En frukost-bild måste jag ju såklart slänga upp också. Imorse fick det bli en favorit i repris; havrekligröt med banan och björnbär. Asså sjuuuuukt gott!

Dags att fixa det sista för att sedan ta mig till tåget. Tackar gudarna för det fina vädret 😀 gör dagen ännu mer fantastiskt. Hoppas ni för en lika bra dag som jag ska ha 😉
Punkt och slut!

/S

Detta inlägg publicerades i Allt och ingenting, frukost. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar