I väntan på potatisen har mamma och jag lagt oss som två döda sillar i soffan framför halv 8 hos mig. Jag är så trött, dagen har varit lite kaos men ändå bra. Jobbat och slitit har jag gjort 🙂 imorgon är jag ledig och det kommer lägligt. Var ju sjuk i helgen och känner att jag fortfarande har något skit i kroppen så ska vila upp mig tänkte jag. Blir tre dagar med jobb sen så det blir bra!

Jag måste bara slänga upp en bild på vår middag vi åt igårkväll. Det blev så sjukt gott och fräscht. En glasnudel-sallad med grillad fläskytterfile toppat med rostade sesamfrön 🙂

20120515-194151.jpg

Det här receptet kommer jag absolut göra igen. Ikväll blir det torsk med tomat och purjolök och kokt potatis. Smarrigt!

Nu är det dags att kolla till potäterna..
Tja tja!

/S

Detta inlägg publicerades i Allt och ingenting, Middag. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar