Fortfarande sjukstuga :(

Sitter vid frukostbordet med mamma, pappa och tada’a Malte 🙂 bästa stunden på hela dagen. De senaste dagarna har jag frossat i jordgubbar så även denna morgon fick frukostgröten täckas av ett berg med de söta små bären tillsammans med en kiwi. Så god kombination!

20120512-093013.jpg
(är helt frälst i instagram så de flesta bilder nu förtiden blir omgjorda, ni kan följa mig där också om ni vill. Plosan heter jag).

Att ha Malte på besök är väldigt mysigt, han måste vara världens snällaste hund. Helt otrolig är han ❤ men man saknar Tabbi desto mer nu 😦

20120512-093353.jpg

20120512-093404.jpg

Det blir en lugn dag igen, suck! Jag jobbar imorgonkväll så måste vara frisk då. Ska inta stora mängder c-vitamin så kanske jag känner mig piggare.. Brummar nog ner till Ica och handlar apelsiner senare.

Om jag har tråkigt idag kan det hända att det dyker upp ett eller flera inlägg senare. Hoppas NI får en bra dag iaf!

/S

Detta inlägg publicerades i Allt och ingenting, frukost. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar