Idag levererar inte mitt efternamn :(

Värdelöst är bara förnamnet och Frisk som ska vara mitt efternamn?!

Första gången jag kör på det ”skämtet” själv.. Egentligen inte alls kul men idag kände jag för det!
Jag hatar att inte känna mig på topp. Vill vara pigg och orka. Vill göra något roligt men soffan lockar mer ikväll då jag är klen och ynklig 😦

Vädret är fint, det är varmt ute för en gång skull och jag har suttit inne hela dagen och kommer förmodligen behöva göra det imorgon också. Det här suger!

Ikväll är vi hundvakt, något positivt i allt negativt. Malte är en underbar, helt fantastisk liten krabat 🙂

Inte mycket glädje i det här inlägget men ibland blir det så. Jag får väl glädjas åt att andra kan ha kul ikväll.

Sätter punkt för den här gången.
/S

Detta inlägg publicerades i Allt och ingenting. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar