Idag blir en bra dag..

Hej hej hallå!
Det ekade tomt här igår.. Jag jobbade hela dagen så där har ni svaret på varför 😉 hade en fantastisk dag på jobbet faktiskt!
Om en stund ska jag bege mig mot jobbet igen, inte lika långt pass idag utan börjar 10.50 och slutar 17.00 ganska skönt pass faktiskt.. Har precis ätit frukost och ska alldeles snart klä på mig. Måste åka om tjugo minuter.

Inte nog med att det ska bli kul att jobba idag så är det också en höjdarkväll framför tv:n 😀
Let’s dance, New girl och Big Brother.. så jäkla bra!
Det blir en liten ”fredagsmys” fast torsdagsmys här hemma. Vi ska grilla och äta gott. Jag gillar’t 😉

Hinner inte skriva mer. Slänger upp en bild på min gooooooda frukost bara; gröt med jordgubbar och kiwi, samt en grapefrukt 🙂

20120510-100227.jpg

Ha nu en fantastisk dag allesammans 🙂
/S

Detta inlägg publicerades i frukost, Vardag. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar