Söndagskväll på jobbet..

Ja precis som i rubriken, jobbet får stå för min söndagskväll ikväll. Det gör inget, det ska bli kul 🙂
Tur att jag mår bra idag, min ”sjukdom” bröt aldrig riktigt ut tror jag. Hade ont i halsen och kände mig småhängig i två dagar men nu är det som bortblåst. Lite förkyld bara. Har verkligen tagit det lugnt i två dygn så kanske därför! (hatar att behöva sjukanmäla mig nämligen).

Nu är det bara tre ynka veckor kvar tills syrran och jag åker till Rhodos. Tiden går så fort, så snart sitter vi på planet på väg dit. Shit asså 😀

Jag har rätt mycket tider på jobbet fram till dess också så det känns skit bra. Den här veckan jobbar jag fem dagar av sju. Precis som en vanlig Svenne 😉 så jäkla nice!

Nu ska jag göra mig i ordning och sen brumma till jobbet. Fy bubblan va skönt det är att ha nära. Guld värt måste jag säga 😀
Ha en fortsatt trevlig söndag nu och ladda batterierna inför den kommande veckan!

20120513-155223.jpg
(Jag och syrran <3)

/S

Detta inlägg publicerades i Allt och ingenting. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Söndagskväll på jobbet..

  1. Sandra skriver:

    Kommer bli såå underbart! 19 dagar kvar ❤

Lämna en kommentar