Om en timma..

..tar jag bilen och brummar iväg till jobbet. Jobbar 16.50-21.30 ikväll så efter det blir det gasen i botten hem till Big Brother 😉 tur att man har nära hem iaf, haha!

Imorgon ska jag möta upp syster inne i stan efter jobbet. Vi ska shoppa lite och kanske äta middag på någon mysig restaurang. Får se hur vi gör med det men vore trevligt 🙂
Jag ska kolla efter en jacka, en som jag har sett men förmodligen är den slut. Det brukar vara så :/ kanske borde leta skor också, har verkligen inga. Dock är jag så snål och jag tycker alla skor är på tok för dyra 😉 vi får helt enkelt se vad jag kommer hem med.

Har inget mer att skriva för tillfället så lägger upp en bild på min frukost från imorse. Det fick bli gröt med äpple, tonvis med kanel och färska blåbär, riktigt gott!

20120507-152633.jpg

Ha en fortsatt bra dag allesammans!
/S

Detta inlägg publicerades i frukost, Vardag. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar