När mardrömmar börjar bli en vana..

Godmorgon,
Hoppas ni har sovit gott! Själv har jag ännu en natt drömt massa konstiga mardrömmar. Inatt blev jag trampad av en häst i ansiktet så hela käken bröts och ingen kom och hjälpte mig. Tappade massa tänder vilket jag ofta drömmer om. Låter kanske inte så hemskt när man återberättar om det men jag kan säga att det är, fruktansvärt.
Jag vaknar alltid och är helt förstörd. Men nu börjar det bli en vana så när jag vaknar upp ur drömmen inser jag faktiskt att det inte är på riktigt. Förut trodde jag det och var tvungen att känna efter :/

20120507-084422.jpg

Nu ska jag gå och göra i ordning frukost. Vad det blir återstår att se!
I eftermiddag blir det jobb 😀 äntligen.

Hörs sen,
/S

Detta inlägg publicerades i Allt och ingenting. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar